Subject: RE: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 11:16:59 +0200

Tere!

Edastan ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Viilop Margot <[email-masked]>
Sent: Monday, November 11, 2024 2:40 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>; Voronin Erkki 
<[email-masked]>
Subject: FW: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu 
ja Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 2:39 PM
To: AKTSIASELTS TALLINNA VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; OÜ 
Strantum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts 
KOVEK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Energate OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; UTILITAS TALLINNA ELEKTRIJAAM OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia Eesti AS 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elering 
AS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS Gaasivõrk 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Esmar Gaas OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Enefit Connect OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tele2 Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutus 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aktsiaselts Harku Karjäär 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; M.V Wool AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; aktsiaselts Harju Elekter <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Adven Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Lansec Tele OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Greenenergy Data Centers OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MCF 
Group Estonia OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; AS 
Connecto Eesti <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Veski Market 
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinn−Paldiski km 11,0-14,0 Tähetorni−Harku lõigu ja 
Harku eritasandilise ristmiku ehituse ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 11.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-298/19332-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.